Tennisclinic voor senioren

Tennisclinics senioren

Vind je het leuk om in een klein groepje je basisvaardigheden van tennis te verbeteren,  geef je dan op voor de tennisclinics voor senioren.  In eerste instantie wordt een viertal sessies van 60 minuten georganiseerd op de woensdagavond, om 20.30 uur, op  13 en 20 april en 11 en 18 mei.

Deze clinic wordt gegeven door een ervaren tennisser, die dit belangeloos doet. De kosten voor deelname aan deze clinic bedragen € 30,00 per persoon en komen ten gunste van de vereniging.

Stuur een email naar: tennisclubraerd@gmail.com met je naam, emailadres en mobiele nummer.

Lidmaatschap

Dit aanbod is bestemd voor onze leden. Als je nog niet lid bent van onze vereniging, maar na het lezen van deze nieuwsbrief zo enthousiast bent geworden, meld je dan aan als nieuw lid op onze website. Je bent van harte welkom!