Iedereen is welkom bij de Tennisvereniging te Raerd.

De kosten voor het lidmaatschap bedragen:

• Jeugd tot 12 jaar € 27,50
  • Jeugd tot 17 jaar € 30,00
  • Volwassenen € 67,50

Voor gezinnen met meer dan 3 leden wordt voor elk vierde en daarop volgende lid een korting van 50% gegeven op het lidmaatschap.

Het is toegestaan om 5 keer per jaar met een introducé te spelen, die niet lid is van de club. Hiervoor dient een vergoeding van € 2,50 per keer betaald te worden aan de penningmeester. Het is ook mogelijk een knipkaart voor 5 keer bij de penningmeester te kopen voor € 10,- Vanzelfsprekend kan niet één en dezelfde persoon onbeperkte geïntroduceerd worden. Na maximaal 3x te hebben meegespeeld als introducé wordt van iemand verwacht dat hij/zij zelf lid wordt van de vereniging.

De baanverlichting kan gebruikt worden tussen 17:00 en 23:00 uur.

Voor de baanverlichting kan een sleutel afgehaald worden bij Doete de Groot, hiervoor wordt een bedrag van 5 euro aan borg gevraagd.

Lidmaatschap opzeggen

De opzegging moet voor 31 december bij de ledenadministratie binnen zijn. Het lidmaatschap vervalt dan met ingang van het nieuwe jaar.
Voor opzegging, stuur een mail naar tennisclubraerd@gmail.com