Boarnsterhim toernooi

Boarnsterhim toernooi 2018 van 12 t/m 17 juni
Het gezelligste toernooi van het jaar wordt gespeeld van dinsdag 12 juni t/m zondag 17 juni. Dit is een toernooi waar de leden van de tennisverenigingen van voormalig Boarnsterhim elkaar ontmoeten en tegen elkaar spelen. Iedereen speelt op zijn eigen niveau tegen elkaar, de 3 niveaus zijn: Beginners, Gevorderden en de sterkste clubspelers. Voor elk kan je je inschrijven voor de Herendubbel, Damesdubbel of Gemengd-dubbel.

Acht Tennisverenigingen
Op dinsdag start het  toernooi. We spelen alle avonden in de acht organiserende dorpen. We sluiten het toernooi af met een finaledag op zondag 8 oktober op het tennispark in Grou, dan spelen (bijna) alle deelnemers 1 keer. Je speelt in totaal 3 of 4 wedstrijden,  2 of 3 wedstrijden door de week en 1 op de zondag. De voorrondes, tussenrondes en kwartfinales spelen we op dinsdag-, woensdag-, donderdag- en vrijdagavond vanaf 19.00 uur. En op zaterdag spelen we de wedstrijden die we niet eerder hebben kunnen plannen, voordat we overgaan naar de finaledag, zondag.

Hoe zit het?
Leden van de 8 deelnemende verenigingen kunnen zich inschrijven voor twee categorieën: dubbel en mix.
Er zijn drie speelniveaus, dus iedereen speelt op zijn eigen niveau.
Je mag verhinder data opgeven,
Als 1 van de 2 partners niet op zondag kan, is een gelijkwaardige vervanger toegestaan.
Het inschrijfgeld is € 15,- per koppel.
Je kunt je aanmelden door te emailen naar l.koldijk@freeler.nl
De inschrijving sluit zondag 27 mei.

Wij zien je aanmelding graag tegemoet.