TC RAERD bedankt haar sponsoren en doet een oproep voor 2016

Het tennisseizoen zit er op en daarom is dit een mooi moment om onze sponsoren van 2015 te bedanken.

Dankzij hun sponsorbijdragen hebben wij de contributie voor onze 27 jeugdleden niet alleen laag (€27,50 per jaar) kunnen houden maar hebben wij vele extra’s kunnen doen. Zo heeft de club een deel van het lesgeld voor de jeugd op zich kunnen nemen, is er een proefles door een professionele trainer aangeboden, zijn er gratis tennisrackets verstrekt aan jeugdleden die voor het eerst tennisles hadden, waren de versnaperingen en drankjes tijdens jeugdactiviteiten gratis en konden wij mooie prijzen aanschaffen voor de clubkampioenschappen.

Bij deze bedanken wij Alphatrots, Timmerbedrijf Fokko, Van der Weerd Installatietechniek,
Autobedrijf Sypersma, Hedy’s pedicurepraktijk, Quantum touch, Errit Vleer, Atsma, HRG Nederland
en 2 particuliere donateurs die dit mogelijk hebben gemaakt middels officiële sponsorovereenkomsten. Maar wij bedanken ook alle Raerders die vorig jaar meegedaan hebben aan onze kerstbomenactie.

Voor volgend jaar hebben wij naast bovengenoemde activiteiten ook het plan opgevat om samen met een ervaren tennisleraar -en in overleg met school- een gestructureerd tennis introductie programma op te zetten met als doel zoveel mogelijk jeugd kosteloos in enkele keren de grondbeginselen van tennis op een speelse manier bij te brengen.

U begrijpt dat een donateursbijdrage voor 2016 daarom meer dan welkom is!

Wij willen net als vorig jaar op 2 manieren sponsorbijdragen proberen te genereren. Enerzijds middels officiële sponsorovereenkomsten met naamsvermelding op onze website en nieuwsbrief en/of reclame op de groene windscreens/doeken langs de tennisbaan. Anderzijds komen wij met onze jeugd bij u langs op

DINSDAG 15 DECEMBER vanaf 18.00 uur.

Dit jaar hebben wij gekozen voor licht in de donkere decembermaand en komen wij met mooie kaarsen bij u langs. Met de aanschaf van een pakje kaarsen levert u een bijdrage aan onze jeugdactiviteiten.

Voor meer informatie over sponsoring in combinatie met naamsvermelding of reclame uitingen stuur een email naar: voorzitter@tennisclubraerd.nl of neem telefonisch contact met mij op via 0566 653580

Bedankt!
Jolanda Koopal