Najaarscompetitie

Wie wil hier aan mee doen?
Afhankelijk van de deelname kunnen we dan kijken of we één of meerdere teams mee kunnen laten doen. Opgave moet voor 1 juni bij de KNLTB!!!  Alleen bondsleden kunnen hier aan mee doen. Bondsleden hebben een pasje van de KNLTB in hun bezit. Wil je nog bondslid worden dan kan dit ook. Er kan op verschillende dagen gespeeld worden:  Start competitie : week 37 t/m week 43. Inhaalweken zijn 44, 45, 46. Er wordt 7 keer gespeeld. Zie aanbod-najaar-2016-regio-noordoost voor de mogelijkheden voor speel categorieën. Graag een team doorgeven dan geef ik de opgegeven teams op bij de KNLTB.  Ik hoor graag voor uiterlijk 26 mei  wie belangstelling heeft om mee te doen en voor welke dag/avond en in welke categorie. Bijdrage aan de competitie: elk team betaald zelf de kosten voor de competitie inschrijving (rond de 37,00 euro) en regelt zelf nieuwe ballen.
Vriendelijke groet Metty Deinum, VCL leider TC Raerd