Diverse activiteiten in september en oktober

Beste leden,

De vakantie zomerstop is officieel voorbij en wij hebben voor jong en oud weer een aantal leuke activiteiten georganiseerd. Noteer de data nu alvast in de agenda en check onze website www.tennisclubraerd.nl voor de laatste details.

JEUGDACTIVITEITEN
• zondag 13 september : 10.00-11.00 uur Limonade stuif in (opgave is niet nodig)
• zaterdag 26 september : vanaf 10.00 uur Continue tennistoernooi groen; door onze trainer wordt een toernooi georganiseerd voor jeugdleden uit de omgeving, die spelen met ballen met groene stip. Uitnodiging volgt.
• zaterdag 10 oktober : 13.00 uur jeugdclubkampioenschappen (uitnodiging voor opgave volgt)

ACTIVITEITEN VOOR SENIOREN
• zondag 13 september : 11.30-12.30 uur Koffietennis (opgave is niet nodig)
• zaterdag 10 oktober : 20.00 uur slottoernooi (opgave is niet nodig)

Graag attenderen wij u er op dat het baanonderhoudsschema op zaterdag 5 september weer van start gaat. Voor de indeling verwijs ik u graag naar de website.

Wij kijken er naar uit om iedereen weer op de baan te ontmoeten.
Met sportieve groet namens het bestuur van TC Raerd,

Jolanda Koopal