Boarnsterhimtoernooi 22 tot en met 27 september

Boarnsterhim toernooi van 22 tot en met 27 september

Gemeente Boarnsterhim bestaat niet meer maar de tennisverenigingen nog wel. De tennisdorpen treffen elkaar op het jaarlijkse tennishoogtepunt in de omgeving Boarnsterhim.

Warm je maar vast op, zoek een maatje en heb het erover op je club, want je kunt je weer inschrijven. We spelen dubbels en mixen. Je kunt je met en zonder partner opgeven, want we hebben een blind date commissie. Ook dit jaar gaan we spelen in 3 verschillende sterktepoules: Beginners, Gevorderden en de sterkste spelers.

Negen clubs

Dinsdag 22 september start het Boarnsterhimtoernooi. We spelen alle avonden in de acht dorpen van Boarnsterhim, Goutum en in Wirdum. We sluiten het toernooi weer af met een spetterende finaledag op 27 september op het tennispark in Grou. De voorrondes, tussenrondes en kwartfinales spelen we op dinsdag-, woensdag-, donderdag- en vrijdagavond vanaf 19.00 uur. En op zaterdag spelen we de wedstrijden die nog resteren, voordat we overgaan naar de finaledag, zondag.

Hoe zit het?

• Leden van de 9 deelnemende verenigingen kunnen zich inschrijven voor twee categorieën: dubbel en mix.
  • Er zijn drie speelniveaus. A, voor de super-gevorderde spelers, B, voor de gevorderde spelers en C, voor nieuwelingen en beginners.
  • Het inschrijfgeld is € 14,- per koppel.
  • Je kunt je aanmelden door te emailen naar l.koldijk@freeler.nl
  • De inschrijving sluit vrijdag 4 september.

m.v.g.

TC Raerd